maandag 15 juli 2013

Eva Dress

De Eva-Dress, hoe maakt u ze...  ZO!

De regenjas sew-along is intussen achter de rug, en het resultaat ervan kan u hier bewonderen:
Enkele prachtexemplaartjes en dikke pluim voor Francesca en Machlien!

Nu de zon zo goed schijnt is het tijd voor een jurk, en wat voor eentje.  
Zelf maakte ik al 2 exemplaren, die u ook kan bekijken op de pagina hierboven.

De Nederlandstalige werkbeschrijving vind je hier
Let wel, dit is in mijn eigen woorden en naar wat voor mij het beste werkt.  Hebt u een betere of andere manier 
dan is dat ook allemaal goed :)


Patroon:
Ik basseerde mij voor de instructies vooral op de engelstalige tutorial en die vind je hier http://yourstylerocks.com/_download/patterns/instr-ysr-311211.pdf

Veel succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten