zondag 2 juni 2013

De infinity jurk


1 jurk, oneindig veel looks!
Mijn inspiratie voor de infinityjurk haalde ik hier 
Maak hem lang, of kort, met een normale taille of superhoge taille het kan allemaal.

Hoe je het ook draait of keert, deze jurk vraagt om stof, véél stof.
Voor het rok gedeelte heb je evenveel nodig als de cirkelrok, en daar bovenop nog 2x maal je (eigen) lengte voor de binders.
Benieuwd hoe je de jurk kan dragen?  Op youtube vind je heel wat how to's, deze is er alvast eentje van.

Zelf ben ik geen fan van veel "bloot" vlees, dus ik maakte mijne met een tube top  , foto volgt nog.

Houdt u niet van al dat wikkelgedoe, en evenmin van zoveel stofverbruik, dan heb ik voor u nog een alternatief, nl deze.



Stofbednodigheden voor deze jurk is de stof die je nodig hebt voor een wikkelrok + 2x de hoogte vanuit je heup tot onder je oksel.

3 opmerkingen:

  1. oh, jou exemplaar is heel mooi, je doet me twijfelen om toch mee te doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je :) En meedoen hoor, is in een wip klaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't zal een projectje zijn voor ooit eens na mijn bevalling... nu is het nogal zinloos... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen